Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Mieke
Schoenen
Hallo,Ik heb gisteren mijn kleed gekocht bij Pierre Yves. Tegen mijn eerste pasbeurt in januari moet ik al mijn lingerie en schoenen meehebben. Ik kon er ook kopen bij Pierre Yves, maar die waren nog tamelijk duur.Heeft er iemand tips waar je mooie w...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 13-10-2005 16:38:33

Natascha
trouwkleed
Hallo allemaalIk ben vandaag dus op zoek geweest naar een trouwkleed samen met mijn zus. We hadden eerst een afspraak bij pierre yves te aalst, ik was er echt niet tevreden. Niet vriendelijk en zeker niet toen ze hoorden dat mijn prijsklasse tussen...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-9-2005 14:25:51

Barbara
Trouwringen
HiZaterdag zijn wij getrouwd en het was een zalige dag, nu ben ik natuurlijk aan het denken en rondvragen ... Aan welke vinger moet je je trouwring dragen?Babs
Kledij - Accessoires Reacties: 12 23-8-2005 14:29:40

Vanessa
Dringend op zoek naar parels
Dag bruidjesKan iemand me zeggen waar ik accessoires kan kopen voor in mijn haar?ik ben nog op zoek naar parels, moest ik echt geen parels vinden probeer ik wel iets anders. maar nergens vind ik iets.'k had hier eens gelezen dat je dat in Veritas kan...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-8-2005 14:20:45

Nathalie
TROUWSCHOENEN TE KOOP
IK VERKOOP MIJN TROUWSCHOENEN. IK HEB HIER FOTOS VAN DUS ALS JE WIL KAN IK ZE MAILENHET ZIJN GESLOTEN SCHOENEN MET HAK (MODEL ES PRISCA)IK HEB ZE GEKOCHT BIJ HET BRUIDSPARARIJDS. NIEUWPRIJS WAS 70 EURO - IK VRAAG 50 EURO.DE SCHOENEN ZIJN MAAR 1 X GED...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-8-2005 13:22:55

Kelly
Schoenen beetje te groot
Heb in de winkel waar ik mijn kleed gekozen heb ook schoenen gekocht. Nu wou ik ze beginnen inlopen en merk dat ze vrij ruim zitten. De verkoopster had gezegd ze iets ruimer te nemen en er dan een zooltje in te leggen zodat ik het zoolje eruit kan do...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-8-2005 19:17:16

ann
bloemencorsages voor de suite
hallo,een (stom) vraagje: geven jullie alle mensen van de suite ook een bloemencorsage om op te spelden? Hoort dit zo, of kan het ook zonder?Ikzelf vind het wel mooi en iedereen ziet ineens vanzelf ook wie je familie is. Mijn moeder en zus hebben ech...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 4-8-2005 14:04:26

Sylvie
Glazen kubus voor de ringen
Beste allemaal,Toen ik enige tijd geleden aan het ideetjes - surfen was voor ons huwelijk kwam ik op een site terecht waar ze de huwelijksringen in een glazen kubusje steken. Dat moet dan eerst gebroken worden alvorens ze kunnen aangestoken worden. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-8-2005 12:11:30

Vanessa
HELP!! Schoenen knellen
Dag bruidjes!!Ik heb een probleem!Binnen 57 dagen trouwen we, en ik ben begonnen met mijn schoenen in te lopen!!Echter!! na een half uur heb ik randen op mijn voeten en ik vrees dus dat ik problemen ga krijgen!!heeft er iemand een tip?!Ik zou andere ...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 14-7-2005 12:06:17

ilse
kousen
Hey iedereen,Ik heb een praktisch vraagje: doen jullie kousen aan in jullie schoenen? Ik zie dat eigelijk niet zo graag, maar heb schrik dat ik anders blaren en zweetvoeten ga krijgen. Ik dacht aan zo'n voetkousje, maar mijn moeder zegt dat je dat ga...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-7-2005 22:46:53

Sabrina
pijnlijke voeten
Heeft er soms iemand tips om te voorkomen dat je voeten vreselijk pijn gaan doen in je trouwschoenen?
Kledij - Accessoires Reacties: 11 18-5-2005 13:51:33

lieselotte
aanbrengen van de ringen
Dag bruidjes in spé allemaal,ik ben op zoek naar een leuk ideetje om onze trouwringen aan te brengen. Mijn nichtje van 6 is ons bruidsmeisje en zoals de traditie het wil, zou zijn de ringen moeten dragen... Of niet?Een kussentje vind ik een beet...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-5-2005 14:56:49

davine
ringen
Kent er iemand een alterntief voor een trouwring. Mijn vriend werkt in de bouw en mag geen juwelen dragen. Ik vind het niet nodig om een ring te kopen die hij maar 1 dag draagt.Davine
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-5-2005 16:15:00

cindy
bruidsjurk
Hallo iedereenIk heb eens een vraag!Ik ga binnenkort men kleed vast leggen maar ik ben nog aan het twijfelen welke winkel.Men keuze's zijn het BRUIDSHUIS in merksem of JAGRE in antwerpen.heeft er al iemand bij die winkels geweest? En waar is het best...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 8-4-2005 14:30:18

Nele
aan Sandy en al de anderen ivm de schoenen
Hey iedereen!Voor wie nog op zoek is naar schoenen en zijn goesting niet vindt tussen al die heel erg puntige dingen (no offense, 't is gewoon mijn stijl ni): ik heb precies wel iets gezien dat ik goed vond. ge moet eens gaan kijken naar de site van...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-4-2005 11:02:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...